Zasady wydawania duplikatów świadectw szkolnych i legitymacji
-
Podstawa prawna: Duplikaty świadectw i dyplomów państwowych wydaje się zgodnie z §22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2010r. Nr 97 poz. 624) na podstawie dokumentacji przebiegu nauczania.
-
Dokumenty, które należy złożyć: W przypadku utraty oryginału świadectwa lub legitymacji szkolnej absolwent lub uczeń składa pisemny wniosek o wydanie duplikatu odpowiedniego dokumentu. Do wniosku można załączyć kserokopię utraconego dokumentu jeżeli jest w posiadaniu wnioskodawcy.
-
Miejsce złożenia dokumentów: Wniosek należy złożyć na adres: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących 83-330 Żukowo, ul. Gdyńska 5 sekretariat tel. (58)6818512 lub przesłać drogą pocztową.
-
Opłaty: Za wydanie duplikatu świadectwa pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu.
a. opłata za wydanie duplikatu świadectwa wynosi 26 zł. Opłatę należy wpłacić na następujący rachunek bankowy szkoły:
47 1020 1866 0000 1902 0021 3926
b. opłata za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej wynosi 9 zł. Opłatę należy wpłacić na następujący rachunek bankowy szkoły:
47 1020 1866 0000 1902 0021 3926